Реєстрація    Увійти
Авторизація

598 звернень надійшло на розгляд комунальним службам від дрогобичан через е-сервіс «Відкрите місто».

Про те, що мільйони українців були здивовані космічними сумами, які їм з початку року нарахували за комунальні послуги, ЗМІ інформують постійно. Першість серед них "виборює" легендарний "Нафтогаз". Чого варті лише неіснуючі трьохзначні суми за буцімто спожитий газ?
598 звернень надійшло на розгляд комунальним службам від дрогобичан через е-сервіс «Відкрите місто».
Як повідомляють у відділі ІТ та аналізу Дрогобицької міської ради, з 1 січня по 13 березня 2019 року на е-сервіс «Відкрите місто», який функціонує на Інтернет-порталі Дрогобицької міської ради, надійшло 98 звернень мешканців міста про комунальні проблеми. Більшість звернень стосуються житлово-комунального господарства міста, зокрема необхідності кронування дерев, створення стихійної парковки, а також відкритих люків та неналежного стану роботи електромереж..
За період 2019 року 80 звернень від дрогобичан вже було вирішено комунальним службами.


Відтак,12 березня було вирішено багаторічну проблему — комунальними службами було ліквідовано незаконно встановлений паркан, який обмежував доступ мешканців будинку до фасаду на вул. Лесі Українки. Відповідну проблему було зареєстровано мешканцем міста на е-сервісі «Відкрите місто».
Найбільше звернень, які надходять від дрогобичан є компетенцією КП «Комбінат міського господарства».
За підсумками 2018 року, як зазначають у відділі ІТ та аналізу, дрогобичани через е-сервіс «Відкрите місто» надіслали комунальним службам 598 звернень, які одразу ж були взяті в роботу.

На разі у роботі комунальних служб міста перебуває 181 звернення, для вирішення яких необхідно часу. До працівників Дрогобицького "Львівгаззбуду" поки що черга не дійшла. А даремно. Чого лише варті махінації з розведеним різноманітними сумішами та щедро "напомпованим" повітрям спритними "фахівцями" газових служб газом, що подається до побутових приладів споживачів...

Зазначимо, сервіс «Відкрите місто» Дрогобичі функціонує з 2016 року. За цей період від мешканців міста надійшло більше 1100 звернень з яких вирішено 970.
Нагадуємо, повідомити у Дрогобичі про будь-яку проблему у комунальній сфері міста можливо за допомогою е-сервісу «Відкрите місто».

PS/ Оскаржувати завищені ціни на комунальні тарифи та неякісні послуги можливо і потрібно, наголошують адвокати, які спеціалізуються на житлово-комунальних питаннях, акцентуючи увагу на тому, що в Україні поширеною є проблема, коли споживачі найчастіше не вміють правильно документувати порушення і складати відповідний акт, щоб притягнути виконавця до відповідальності. Факт завищення вартості за комірне після перевірки скарг українців підтверджують і у Держпродспоживслужбі.
Вікторія ЛИШИК
Loading...
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Написати коментар
Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлеру
Введіть код: