Реєстрація    Увійти
Авторизація

Хамська поведінка водіїв стає нестерпною. У Дрогобичі з такими горе-водіями будуть боротися...

Хамська поведінка водіїв стає нестерпною. У Дрогобичі з такими горе-водіями будуть боротися...
Нагла, хамська поведінка водіїв, котрі без зайвих коментарів викидають з маршрутки дітей з мамами, б'ють по животі вагітних жінок, "Знову негідна поведінка водіїв" My Webpage , "... Водій маршрутки силою виштовхував маму загиблого під Іловайськом Володі Бражника..." My Webpage просто "дістала" вже всіх! По всій Україні!
Нещодавно повідомлялося й про те, як жінка, яка перебувала у справах у Львові, 25 вересня 2017-о року біля 18-ї год. разом зі своєю п'ятирічною дочкою прийшли на автостанцію, що знаходиться на площі перед головним залізничним вокзалом у Львові, щоб виїхати додому, до м. Дрогобича.
Коли вона зайшла до салону маршрутного автобуса Львів-Дрогобич марки MAN білого кольору, за номерним знаком ВС 39-29 ЕР і незрозумілим PS, оплативши вартість проїзду до Дрогобича, була здивована з того, що квитка від водія з невідомих причин не отримала. Але це ще не весь "бєзпрєдел". Горе-водій почав вимагати від пасажирки оплату за проїзд неповнолітньої дочки. Вимагаючи у неї , цитата: "метрики на дитину". До речі, заяву водій пред'являв на підвищених тонах. На що жінка відповіла, що діти такого віку їздять безоплатно (і примирливо додала, що за потреби візьме дитину на коліна). До речі, маршрутка виїжджала з призначеного місця майже порожньою. Мати дитини зауважила, що дівчинка вписана у її паспорт, який намагалася показати водієві.
Проте водій і чути не хотів доказів жінки. У відповідь на наведені факти, водій автобуса, який до речі, зареєстрований на львів'янку, почав бурхливо реагувати криком, а після емоційного потоку образ, який вилив на жінку з малолітньою донькою, зійшов зі свого водійського місця, зайшов у салон маршрутки, і почав брутально виштовхувати жінку з дитиною з автобуса.
Дівчинка, яка звикла до добра і ласки, в результаті скандалу з горе-водієм, отримала нервовий стрес. Її ще довго довелося заспокоювати. На "Гарячій лінії 112", куди схвильована жінка зателефонувала, повідомивши про ситуацію, їй відповіли, що даний автобус з таким номерним знаком не числиться на певному маршруті в автостанції. Іншими словами, маршрутчик був "лєвий", або, як водії люблять називати між собою - "зальотний".
Одразу скажу, місцеве самоврядування галицької столиці, котре "прикриває" темні сторони маршрутчиків-нелегалів, ніяк не покарало горе-водія, обмежилося недолугими відписками, навпаки, Управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради виплатило компенсацію за обслуговування пільговиків перевізникам, чиї договори на обслуговування пасажирів скасував суд. Так, управління транспорту виплатило понад 594 000 грн перевізникам “Міра і К” та “АТП 14630”, яким раніше суд скасував договори на перевезення пасажирів.

У жовтні посадовці управління транспорту та департаменту житлового господарства виділили понад 594 тисяч гривень з міського бюджету двом приватним перевізникам: “Міра і К” та “АТП14630”, яким раніше надсилали листи про одностороннє розірвання угод через масові порушення та невиїзд автобусів на маршрути.

Але приємно вже стає від того, що місцеве самоврядування Дрогобича оперативно зреагувало на цю проблему.

Днями до керівництва міста звернулися декілька дрогобичан, в основному літнього віку, які поскаржилися на поведінку окремих водіїв громадського транспорту: прояви грубості, зверхності та застосування фізичної сили.

З цього приводу у вівторок, 28 листопада, за дорученням міського голови Дрогобича Тараса Кучми перший заступник міського голови Ігор Герман зустрівся з перевізниками і різко розкритикував роботу водіїв громадського транспорту маршруту №4, зокрема їх ставлення до літніх дрогобичан.
«Ми створювали комунальні перевезення для того, щоб забезпечити гідні умови перевезення мешканців нашого міста. Сьогодні ці декілька водії формують негативну репутацію всієї дільниці пасажирських перевезень. Зважаючи на неприйнятну поведінку цих горе-водіїв, вимагаю вжити негайних дисциплінарних заходів. У випадку повторення ситуації ми будемо вдаватися до більш радикальних заходів», — наголосив Ігор Герман.

Нагадуємо, у Дрогобицькій міській раді функціонує електронний сервіс «Електронне звернення» (http://drohobych-rada.gov.ua/elektronne-zvernennya/), за допомогою якого кожен мешканець міста може подавати свої пропозиції щодо покращення якості послуг у сфері пасажирських перевезень міста Дрогобича.
Вікторія ЛИШИК, член НСЖУ
Loading...
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Написати коментар
Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлеру
Введіть код: