Реєстрація    Увійти
Авторизація

Електронний сервіс «Відкрите місто» — ефективний інструмент в управлінні містом.

Електронний сервіс «Відкрите місто» — ефективний інструмент в управлінні містом.
У п’ятницю, 24 лютого, міський голова Дрогобича Тарас Кучма провів нараду з керівниками структурних підрозділів міської ради щодо роботи з повідомленнями громадян, які надходять через електронний сервіс «Відкрите місто».

За підсумками роботи, міський голова спершу подякував усім присутнім за співпрацю в рамках проекту «Відкрите місто». Відтак Тарас Кучма з’ясував у підлеглих керівників причини досі невирішених проблем. За словами посадовців, усі повідомлення від громадян включені до переліку робіт, однак у зв’язку з несприятливими погодними умовами, або ж нестачею коштів, певні роботи будуть виконані впродовж весняно-літнього періоду року. Зважаючи на аргументи керівників структурних підрозділів, Тарас Кучма доручив їм поінформувати про це мешканців міста, які зверталися з відповідними повідомленнями про проблеми.
Електронний сервіс «Відкрите місто» — ефективний інструмент в управлінні містом.
Попри всю ефективність роботи електронного сервісу, проблем у місті не меншає. Так було зазначено, що після встановлення каналізаційних люків чи решіток у місцях їхньої відсутності, одразу через декілька днів їх знову викрадають. Чимало проблем існує з утилізацією сміття, створенням стихійних сміттєзвалищ, викраденням сміттєвих урн та контейнерів, дорожніх знаків, обмежувачів руху автомобілів та ін.

У зв’язку з цим, під час наради прозвучала теза, що окрім співпраці у вирішенні проблем, громада міста також відіграє ключову роль у контролі за дотриманням порядку. Безумовно, що ніхто не знімає відповідальності з правоохоронних органів, однак в силах громади також виявляти злочинців та порушників і повідомляти про це правоохоронцям.

«Електронний сервіс «Відкрите місто» — ефективний інструмент в управлінні містом. Передовсім — це зручно, відкрито та оперативно. Відтак сервіс сприяє залученню громади Дрогобича до вирішення проблем та комунікації як з виконавчою ланкою, так і з керівництвом міста. Щодня я особисто відстежую усі повідомлення та хід вирішення проблем. Закликаю кожного з вас з розумінням віднестися до того, що за допомогою цього сервісу ми не тільки вирішуємо проблеми, а й спілкуємося з нашими мешканцями. Тому ввічливість та ґрунтовні роз’яснення мають бути пріоритетними під час ведення вашого діалогу з дрогобичанами. Окрему подяку висловлюю громаді Дрогобича, яка за короткий проміжок часу зуміла сприйняти та навчитися ефективно використовувати електронні сервіси, які ми запровадили, і тим самим засвідчує підтримку в спільному творенні якісних змін у нашому місті.», — резюмував Тарас Кучма.

За словами радника міського голови з питань інформаційно-комунікаційних систем Станіслава Гайдера, від початку роботи електронного сервісу на адресу міської ради надійшло понад 200 повідомлень.

Loading...
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Написати коментар
Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлеру
Введіть код: